Påhopp

Jag blir relativt oprovocerat utskälld av en kollega under gårdagen och blir riktigt ledsen. Känslan sitter kvar under eftermiddagen och kvällen, jag slår in julklappar under ett stort moln av sorgsenhet och tårar som droppar, inte rinner längs kinderna. Jag städar lägenheten och plockar undan i köket och flyttar julgranen men det släpper inte. När jag går och lägger mig är jag förtvivlad och vill varken någonsin gå upp igen och framförallt inte gå till jobbet. Jag försöker att byta färgen i kroppen till något kärleksfullt, fokusera på alla bra saker men jag kan bara inte släppa det som hände. Det var mer ett påhopp på mig som person än på mitt arbete, vilket gör det mycket värre. Jag kan inte låta bli att känna att det finns en kärna i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0