NYC

Fem tuffa dagar hade vi på resande fot. New York var mäktigt. Me jag måste erkänna att jag inte blev så imponerad som jag trodde att jag skulle bli. Det var fint och husen är höga, och det var människor överallt, men jag saknar liksom den sanna bilden. Det var så mycket turister. Inga snygga new Yorkmodeller som struttade fram längs gatorna med dyra designerväskor på armarna, snarare småtjocka turister med plastpåsar och kameror. Men det var fint. jag spenderade mer än vad jag egentligen hade råd med och jobbade hårt för att hinna med så mycket som möjligt på den korta tiden. Vi var ute på en del bra restauranger och ett par barer. Jag var dock den som avvek tidigast varje kväll.


Flygresorna blev tuffare än väntat, jag kunde inte sova. Jag, som normalt bara behöver se ett flygplan för att somna, kunde knappt sova på ditvägen och bara ett par ynka timmar på hemvägen. Det gjorde inte under för jetlagen, och fortfarande går jag omkring i någon slags dimma. Huvudet är lite tjockt och rösten rosslig.  Men jag hoppas på lite sömn inatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0