Julhelgsplaner

Nu har jag snart handlat klart alla mina paket! Det är lite till mamma och pappa som saknas, men annars är allt färdigt. Jag tycker att det är tråkigt att inte storasyster är med vid presentöppningen i år, det blir verkligen inte samma sak. Varför måste allt förändras? Det blir lite tråkigt att åka ifrån mannen också över hela julhelgen, men vi får umgås när jag kommer hem igen. Vi har fortfarande så vitt jag vet inga nyårsplaner. Det vore mysigt med någon middag, och lite fest. Jag ska se om han har rotat fram något bland hans bekantskaper.


Annars är det med julen som med sommaren. det börjar bli för nära nu för att jag ska vilja och kunna längta till den. jag vill inte att den ska vara över och tråkiga, kalla, svarta januari ta vid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0