En underbar helg

Jag har haft en härlig helg. En riktigt bra fredag med mannen, där vi satte oss ned och pratade om vårt förhållande och vart det ska gå och vad vi vill. vi har inte gjort det på mycket länge även om vi alltid pratat om framtiden som något vi ska göra tillsammans. En härligt seg lördagseftermiddag och så middag på fantastiskt fina Kungsholmen för att fira vårt jubileum. God mat och underbar utsikt över vattnet och Stockholms strandlinje. Igår julklappsshopping med lillasyster och sedan lite glögg hos en vän.


Jag önskar att känslan kunde sitta i, men jag behöver bara sätta mig vid datorn och börja läsa mailen för att humöret ska ligga i botten igen. Jag undrar hur länge jag kommer att låta mig själv ha det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0