Småflickorna och jag

Jag ägnade lunchen åt 55 minuter på crosstrainern, 581 kalorier fattigare och hann ta mig 10,5 km framåt, knappt två kilometer uppåt. Sedan åt jag en laxwrap som var nästan lika många kalorier. Men det är bra för hjärtat att träna, oavsett.


Snart ska jag möta mina småflickor från i höstas och julas. De har varit ute och rest, den ena har spenderat det senaste halvåret i Dublin och den andra har varit och bilat runt i USA. Men nu är de hemma och vi ska dricka vin och äta goda tapas, små bröd med fikonmarmelad på getost och bara prata. Underbart härligt trevligt ska det bli.


Och när jag vaknat och är lite ledsen över att gå till jobbet igen, kan jag tänkta på att jag är en dag närmre semestern! Onsdag, torsdag... och fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0