Obehaglig till mods

Vaknar obehaglig till mods. Känslorna från igår har inte släppt helt, även om de inte är lika intensiva. Vetskapen om att jag i varje fall ska gå och träna har en viss lugnande inverkan.


Det är fredag, och jag har bara lite träning och en massa tid med mannen inplanerad. Vi har umgåtts så mycket med andra människor runt omkring de sista veckorna så det känns bra att få lite tid för oss själva. Jag ser fram emot det. En snabbtid på väderprognosen för imorgon; det ser inte så lovande ut men man vet ju aldrig. Regnet har ju visat sig vara så lokalt att man kan komma undan. Jag gillar att bada.


Månadskifte, vilket alltid ger mig lite extra uppgifter på jobbet. Men om en vecka, sex futtiga arbetsdagar, är det äntligen semester!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :D

2008-08-01 @ 08:10:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0