Håll fötterna varma


Tur
Turen är inte att lita på idag. Visserligen kan du ha en del tur i vissa situationer men det kan snabbt slå om.




Hälsa
En förkylning kan blomma ut om du inte håller dig tillräckligt varm. Försök att framför allt ha fötterna varma.




Ekonomi
Ekonomin kan förändras mycket på kort tid. Om det är till det positiva eller negativa är svårt att förutsäga.




Arbete
Några bra dagar för allt som rör samarbete kommer nu. Alla runt dig tycks visa glädje och är samtidigt mycket hjälpsamma.




Kärlek
Visa litet mer ömhet och se hur positivt det kommer att påverka din partner. Du kommer att bli överraskad.





 



Mitt personliga horoskop för idag. Är det inte underbart att jag ska hålla fötterna varma? Alla mina skor läcker. Jag tog för säkerhets skull med mig ett par extra strumpor till jobbet. Man kan aldrig vara nog försiktig. Jag kan inte träna inför EM med en dum förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0