Ingen bra start

Jag har en riktigt, riktigt dålig måndag. Det börjar redan söndag kväll, och jag vaknar upprepande gånger under natten och är orolig, förbannad, ångestfylld. En blandning av hat för jobbet och irritation över min situation. När jag går genom Sergelgången blir känslan så stark att den känns som rent hat och jag eldar upp mig mer genom att tänka på hur min sommar kommer att se ut. Det kommer bli ett rent helvete att ta hand om allt själv, och jag kommer inte ens få mer betalat för att göra det. Jag måste, måste, måste skaffa mig ett annat jobb. Det här jobbet är inte bra för mig. Det kan inte vara meningen att jag ska vakna upp varje söndagsmorgon med en isande känsla i magen och veta att imorgon måste jag gå tillbaka dit. Jag vill inte alls vara där! De kan lösa sina problem själva. Jag har ingen energi kvar, ingen kraft, ingen motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0