Och så det här med jobbet.

Jag är så omotiverad vad det gäller jobbet! Finns hundra tusen saker som jag hellre skulle göra, och jag kan inte låta bli att tänka på dem; hänga med mannen, läsa böcker, måla tånaglarna, spela frisbee, shoppa vårjacka, städa förrådet, torka ur skåp i köket, renbädda sängen, planera renovering av badrummet, promenera runt årstaviken, hjälpa Vännen med företag att borsta på hennes häst, rensa rabatter på gården hemma, se en riktigt bra film, sitta på balkongen och lösa korsord... skulle nog kunna fortsätta i evighet. Hoppar mellan faktiskt arbete, bloggar, googelsökningar och att bara stirra ut i luften. Jag vill göra något annat, nu! Någon annan som känner likadant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0