Ilska och brist på träning

Har svårt att släppa tankarna på min vän och hästar. Inatt för jag konversationer med en annan häst i hennes stall. När jag i drömmen pratar med min vän har det uppstått missförstånd och hon är arg. Det verkar vara ett återkommande tema den här veckan. Jag märker själv hur nära jag har till ilskan. Igår räckte det med några långsamma expiditer i världens sämsta synoptik för att jag nästan skulle explodera. Jag skulle gärna ursäkta mig med att det är för att det är just den butiken som jag har fått så extremt usel service i (försökte skaffa linser där för ett par år sedan, och förutom att ge mig fel linser upprepade gånger, glömma bort min beställning ett antal gånger och vara allmänt otrevliga tog det mig ett år att få linser utprovade- och de jag fick sitter inte ens bra!) men jag tror att det hade kunnat vara varsomhelst. Tydligen är det inte bara sorgen som ligger på lur, utan alla slags känslor.


Men... idag är det fredag och jag har en ganska trevlig fredagskänsla i kroppen. Jag har några möten inbokade men tror inte att dagen kommer bli alltför tuff. Hade tänkt gå och träna på lunchen men glömde ta med mig sakerna. Troligen en mycket medveten omedveten miss. Nästa vecka måste jag verkligen bli bättre. Gårdagens promenad med storasyster på cirkus två timmar var härlig, måste se till att göra det oftare. Jag gillar dessutom att träna, det är inte som att det är någon uppoffring att gå ifrån jobbet ett par timmar och ägna mig åt mig. Det är ganska underbart. Så nästa vecka då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0