Hopp om en förändring

Hur hårt kan en låt fastna när man hör den första gången? Jag är helt trollbunden av Kents Det kanske kommer en förändring. Passager i denna passar mig så otroligt bra just nu och jag spelar upp dem gång på gång i huvudet. Fantastiskt bra! För övrigt känner jag mig fortfarande bra, bättre än på länge faktiskt. Jag misstänker att det är den underbara solen, som jag visserligen inte ser från min bunker men som jag vet finns där under dagen. När jag slutar jobbet och går över Sergels Torg (de första stegen utomhus efter dagen) bländas jag av allt det ljusa och ögonen gör så ont att jag alltid tar ett par steg i blindo. Men det är underbart. Och jag håller med Berg; det finns hopp om en förändring. Och vem vet, kanske lite lycka.


Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Du jag och J.Berg då...;-)

2008-04-23 @ 14:49:41
URL: http://nickem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0