En alldeles perfekt vecka

Den fantastiska veckan fick ett minst lika bra slut. Har fått mycket tid med mamma, och hon har fått träffa mannen ordentligt. Känns bra, riktigt bra. Festen i lördags blev lyckad, även om Syster var orolig innan så fick alla plats. Mixen av människor var bra, stämningen var hög, musiken glad, hennes man barchefen serverade perfekta drinkar på löpande band... hon kan vara riktigt glad åt en mycket lyckad fest. Och jag var riktigt glad åt mannen, jag är så glad att han är min, så stolt över att han står vid min sida.


Efter en dag på Thielska galleriet, lunch på Ciao ciao och sedan en tur till farbror och (ingifta) faster. Fasters mor har flyttat till hem, vilket gör att hennes lägenhet blir ledig. Om jag har riktig, riktig tur kan jag få komma och titta på den... törs inte hoppas men tänk om, tänk om! 90 perfekta kvadrat mitt i staden till en överkomlig hyra! Ska få besked ikväll, kommer att gå som på nålar till dess! Även om det är för tidigt för mig och mannen att bo tillsammans skulle det här vara det perfekta stället. Och till dess att vi är redo skulle jag kunna bo där själv... å, jag längtar, hoppas, förtvivlar! Känner mig lika dramatisk som en flicka i en Jane Austen-roman som är kär för första gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0