Träning

Igår vart det både konditionsträning i 50 minuter på gymmet och en och en halv timmes promenad efter jobbet. Jag har ont i fötterna. Dumma blåsor som har attackerat under trampdynorna och de är ömma och lite svullna. Men de måste hålla för ytterligare ett träningspass idag, för resten av veckan kommer det att bli lugnt. Jag har köpt nya skor, och fast de sitter bra får jag lite ont. Problemet är att jag egentligen skulle ha ett par skor att springa eller gå i, men jag fastnar alltid för aerobicsskorna eftersom de är högre och sitter kvar bättre på mina fötter. Jag tycker inte om när det glappar. Egentligen borde jag lägga lite mer pengar och gå till Löplabbet och få ett par perfekta utprovade. Kanske nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0