Solig helg

En solig lördag att spendera utomhus, vi hängde i Humlan och åt sallad och drack äppeljuice. Jag och lillasyster körde ett litet första frisbeepass och det gick hyfsat. Vi blev dock avbrutna av två killar (varför är det så legitimt att komma fram och stöta på folk bara för att de rä i rörelse?) och då de aldrig gick var jag tvungen att gå så jag hann hem och fixa mig i ordning för kvällens fest. Ett apr timmar senare var jag tillbaka i stan med mannen och drack drinkar och åt små goda snittar hos lillasyster som firade sin 26årsdag. Mycket trevligt! När folket började bege sig ut åkte vi hem.


Vaknade pigg och klar i huvudet (höll mig till alkoholfattiga alternativ under kvällen) och låg ute på gården och solade någon timme. En två och en halvtimmes promenad med vännen runt vid Vinterviken hann jag också med.


Somnade hyfsat tidigt och sov gott, men oj, så trött jag är idag. jag nästan faller ihop över tangentbordet. Tur att det snart är långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0