Sista skrivkurstillfället

Sista dagen på skrivkursen bjöd på nytta och nöje. Jag fick rätt mycket beröm för min senaste text, vilket förvånade mig eftersom jag inte var speciellt förtjust i den själv. Men det verkar ju vara så det är. När jag inte gillar något så gillar de det.


Vi får mycket information om att själv ge ut sina böcker, kontra att bli utgiven. Massor med avgifter och saker att tänka på som jag inte hade en aning om. Frågan väcks till liv igen. Kommer jag någonsin bli publicerad? Och om jag inte tror det, vad är det i så fall jag håller på med?


Tar tunnelbanan hem med kurskamraterna. Lite vemodigt men vi har planer för att fortsätta ses. Hur mycket man hinner och orkar får vi väl se, men det är bra att bygga att omge sig med människor som också brinner för det som jag brinner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0