Nya tag, ny rening

För att ge viktminskningen en extra skjuts har jag köpt en liten detox-lightkur. Det är bara lite örter och vitaminer som man dricker i en liter vatten, varje dag i 20 dagar. För att uppnå ett bra resultat ska man också avstå från socker, koffein, och alkohol.  Det kommer jag inte göra, men jag ska vara lite extra noga med vad jag äter och ta det lugnt med vinet. Det blev ganska mycket av den varan nere i blekinge så nu känner jag mig i form för ett par vita veckor.


Det är lite grått i Stockholm, men jag hoppas att det klarnar upp så att jag kan promenera ordentligt. Idag blir det först gymmet, sedan promenad med kollegan och sedan ska jag hem och städa. Ska bli härligt att få det fint hemma! Och sedan är jag renad både inuti och utanpå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0