Jobb, jobb och vinprovning

Det blir lite stressigt efter jobbet på måndagen, jag fastnar med en grillbeställning och klockan är tio över fem innan jag kommer från jobbet. Men jag håller det jag lovat mig själv och knallar hem till mannen. Förutom att jag irrade omkring i Hammarbyhöjden och ett tag befann mig på väg mot Hammarby sjöstad så hittade jag ganska bra. Det är så mycket hus överallt. Och vill jag gå innevägen och slippa den brummande Nynäsvägen, då måste jag kila omkring bland dessa och förundras över hur lika de är. Men till slut kom jag fram, och hann precis slänga i mig lite tomatsoppa innan vi gav oss av igen.


Vi hade en jättetrevlig kväll hos kollegan, och hans genrep inför provningarna den här veckan. Jag väljer att hälla ut det mesta vinet istället för att sälja det, men allt luktande och provande gör mig ändå yr.


Vaknar med baksmälla idag, huttrande och lite trött, efter en natts orolig sömn. Men idag blir det nog bättre. Jag kommer att somna som en sten efter träningarna. Men först är det jobb. Oj, så mycket jag har att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0