En spännande vecka

Jag har en spännande vecka att se fram emot. Idag ska jag knalla hem till mannen, en timmes promenad får bli dagens träning, och sedan ska vi på vinprovning.


Imorgon är det träning på lunchen på gymmet och sedan ett Friskis och Svettispass som hålls av en vän i Tullinge. Det ska bli roligt. Hon brukar ha enormt roliga, men ganska tuffa pass. Jag är väldigt spänd på hur bra jag kommer att orka och följa med. Min kondition borde vara mycket bättre nu mot när jag gick där regelbundet, men samtidigt är det här en annan form av träning mot vad jag är van vid.


På onsdag blir det träningsfritt. Jag ska försöka pressa in en timmes promenad på lunchen så att jag får röra på mig litegrann. Sen ska jag träffa vännen, hon ska komma hem till mig efter att hästens fötter har pysslats om och vi ska äta lite middag och om det vanliga mönstret följs dricka sådär en hundra koppar te.


Torsdag är sista gången på kursen, det är ett författarseminarium. Jag har glömt vilken författare det är som ska komma, så jag måste kolla upp det. Jag vet att det inte är någon som jag har läst, och snarare en journalist än skönlitterär författare. Ska bli spännande och roligt.


Och sen kommer det äntligen vara fredag! Pass på gymmet på lunchen och sedan ska jag ha en liten middag hemma för de närmsta vi sak fira lillasysters födelsedag och äta en god sallad.


Och sedan åter.. helg, ljuva helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0