Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Även då jag bara har jobbat två dagar känns det välbehövligt med helg. Jag är trött när jag vaknar, och kan inte sluta gäspa på pendeln. Blir lite irriterad på en kollega innan jag ens har hunnit in på kontoret och får göra en kraftansträngning för att rycka upp mig. Jag tror att det är förkylningen som har mig lite ur balans. Halsontet på väg tillbaka och snorig och allmänt trött. Att jag dessutom har en fylld dag gör inte det hela lättare.


Men det lovas sol i helgen! Jag ska parkera mig på en uteservering och njuta någonstans, och ha det riktigt bra. Och kanske få en och annan fräken.


Kommentarer
Postat av: emelie

god morgon :) Jätte snygg blogg :) allt bra idag? :)

2009-04-03 @ 09:26:45
URL: http://emehliie.blogg.se/
Postat av: Iceea

Japp det var en mysig skog. Orörd och vacker.

Hoppas din helg blev kanon!

2009-04-06 @ 13:20:13
URL: http://iceea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0