Picknick i helgen?

Planerar picknick för i helgen. Mannen ska på något slags grabbkalas på fredagskväll, så jag blir ensam. Typiskt dåligt läge. Men det kanske är bra för mig att sova ordentligt, och vad sägs om att städa... just nu skäms jag när folk kommer hem till mig, det är smutsig och inte roligt att vara där. Det behövs definitivt en liten storrengöring. Men hur kul är det egentligen en fredagskväll?


Men tillbaka till picknicken. Jag är lite orolig för vädret, det är svårt att veta hur det ska bli. Ena dagen säger de att det ska regna, näst inte. Jag vill ligga på en filt med mannen och alla vänner runt omkring och dricka gott rödvin med lite ost och kanske en och annan vindruva! Kasta lite frisbee också, men det innan alkoholen slagit till. Annars bara tappar jag frisbeen och det är inte roligt. Vem vill tappa en frisbee? Vi som ska vara proffs.


Kommentarer
Postat av: Nina

Kikar förbi... :D

2008-07-02 @ 15:37:59
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jessi

svar: Usch usch usch, stackare!

När har du din semester då?

Kram

2008-07-02 @ 16:53:20
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0