Halvvägs till helg

Och så var vi halvvägs igenom veckan igen, och det börjar luta åt helghållet. Jag spenderade gårdagskvällen med mannen, vi åt thaimat och satt på balkongen och betraktade det märkliga vädret. Ena sekunden sol och gassande värme. I nästa kommer en liten storvirvel och får mig att nästan blåsa in igen i lägenheten. Och sen är helt plötsligt hela himlen täckt av moln. Vad är det egentligen som händer därute?


Jag har mardrömmar under natten men sover ändå förhållandevis bra. Det är svalare ute och det märks. Men när larmsignalen går igång klockan sex är jag väldigt trött och förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken en hel dag. Jag tycker att jag sover och sover och aldrig blir jag piggare.


Men ikväll ska jag nog kunna sno åt mig en niotimmarsnatt. Och efter det kommer jag vara redo att möta torsdagen och helgen som följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0