Det lider mot hemgång

Klockan segar sig långsamt framåt mot hemgång. Jag har städat i ett av skåpen så att jag har kunnat flytta in lite bättre. Ägnade säkert tjugo minuter åt att klippa till och skriva små lappar till alla pappershanterare så att det ser likadant ut. Men hur jag än gör så verkar aldrig funktionen fungera riktigt. Jag står alltid med massa papper som jag inte kan sortera in någonstans. Men det ser i varje fall finare ut! Det känns fortfarande som om jag bor på det här kontoret lite på nåder men det kommer nog bli bättre sen. Jag behöver ett eget skrivbord. I höst, när vi alla är tillbaka efter semestrarna så ska vi fixa i ordning lite. Det känns bra.


Snart ska jag hem till storasyster. Vi ska äta lite middag och umgås lite. Det ska bli mysigt. Men det kommer inte att bli sent för jag är redan trött, så trött att jag skulle kunna lägga ner huvudet en stund här på skrivbordet och sova gott. Snart, så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0